Tälle sivulle on koottu  hyödyllisiä ohjeita ja linkkejä Iisiverkon käyttäjälle.

Ongelmatilanteet

Ennen yhteydenottoa asiakaspalveluun on hyvä pyrkiä selvittämään, onko kyseessä tekninen vai jokin muu vika.

Laskutukseen liittyvät asiat
Iin Energian asiakaspalvelu 08 8180 220 tai asiakaspalvelu@iinenergia.fi

Internet-yhteyden tekninen tuki ja häiriöilmoitukset
Ma–pe 9–18
La 12–16

(Puhelun hinta: matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu)

Lisätietoa myös Netplazan asiakastuesta ja hyödyllistä lisätietoa valokuituyhteyksistä
https://www.netplaza.fi/asiakastuki/

Teleasennuksen varaaminen

Teleasennus kiinteistöösi on tehtävissä, kun keskukselta tulevat yhteydet on saatu rakennettua valmiiksi.

Teleasentaja tai Iisiverkon edustaja ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen asennukselle sopivan ajankohdan. Mikäli olet valinnut liittymän käyttöönottopäiväksi jonkin muun päivän kuin asennuspäivän, voit ottaa liittymäsi sopimuksen mukaan käyttöön myöhemmin, kuitenkin 18 kk:n kuluessa.

Päätelaitteet

Iisiverkko-aktiivilaite 3105 WLAN
Lisätietoa (englanniksi)
CTS_FRW5-3105 kuitupäätelaitteen käyttöohje (suomeksi)

Iisiverkko-aktiivilaite 3106
Lisätietoa (englanniksi)

Mökkiliittymä (Mökin Iisiverkko)

Lisätietoja mökkiliittymän käytöstä
https://www.netplaza.fi/ohjeet/mokkiliittyman-kaytto/

Maxivision

Lisätietoa Maxivisionin palveluista
https://my.maxivision.fi/p/iisiverkko