Muut

Kun epäilet katkaiseesi valokuitukaapelin ota välittömästi yhteyttä Iin Energian asiakaspalveluun 08 8180 220, työajan ulkopuolella päivystysnumeroon 040 589 8951.

Ennen kaivuutyöhön ryhtymistä sinulla on velvollisuus selvittää kaapeleiden sijainti ottamalla yhteyttä Iin Energian kaapelinäytön saamiseksi.

Kaapelinäytöt tilataan sähköpostilla asiakaspalvelu@iinenergia.fi. Sähköpostissa tulee olla liitteenä kartta näytettävästä kohteesta sekä kaapelinäytön vastaanottajan nimi ja puhelinnumero. Kaapelinäytöt tilattava 3 arkipäivää ennen töiden aloittamista.

 

Taloyhtiön yhtiökokous päättää hankkia Taloyhtiön Iisiverkon. Taloyhtiön edustaja tekee tilauksen liittymästä. Liittymän hinta määräytyy kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Liittymä viedään taloyhtiön tekniseen tilaan.

Taloyhtiöön hankitaan vain yksi liittymä. Taloyhtiöt vastaavat itse mahdollisista sisäverkkokaapeloinneista.

Asukkaat tilaavat itse haluamansa laajakaistapalvelun. Kuukausimaksut laskutetaan suoraan asukkailta.

Valitettavasti et. Tilaajille tarjotaan vain liittymiä, jotka sisältävät laajakaistan 100/100 Mbit/s 24 kk määräaikaisen sopimuksen. 

Tällä hetkellä tuotteisiin ei kuulu kiinteää IP-osoitetta. Kiinteä IP-osoite ei ole kuluttajalaajakaistan perusominaisuus. Yritysasiakkaiden liittymiin on mahdollista saada kiinteä IP-osoite. Kysy lisää asiakaspalvelustamme.

Kotitalouksiin tulevat palvelut, kuten tv-kuvansiirto, tullaan jatkossakin toteuttamaan eri tekniikoita hyödyntäen. Valokuitu tuo kuitenkin televisioon lisää vaihtoehtoja sekä käyttövarmuutta.